Kategori: Yaşanmış Sex Hikayeleri

Yaşanmış Sex Hikayeleri

Kız kardeşimle grup deneyimi

Sıcak Ağutos ayında tatil planları yapıyorum. Her zaman aklımda olan Türkiyenin güneyine inip tek başıma bir tatil yapmayı planladım. Kardeşim de benimle gelmek istemesi ise benim tatilde planladıklarımı engelleme olasılığından dolayı beni tedirgin ediyordu.. Kardeşim aslında oldukça güzel ve seksi bir kızdı. Dolgun memeleri olması ve bir o kadar da kıvrımlı bir kalça yapısana sahip […]

Amca oğlunun karısı harikaydı.

Selam Değerli Fantazi severler. Anlatacağım bu hikaye baştan sona her herfi gerçektir.Bu olay daha 1 hafta önce başıma geldi.ben mustafa yaklaşık 10 gün önce kıç aylarında istanbulda yanımızda kalan annemi havalar ısınmaya başladığı için memeleketimiz olan Malatyaya götürdüm köye gittiğimizde köyde yaşayan amca oğlu ve hanımıyla birlikte akşam yanımıza hoş geldine geldiler hoş beş muhabbet […]

Ablamla Aşk Evliliğimiz

Merhaba, adımı vermeyeceğim. 22 yaşında bir gencim. Türkiye’de yaşıyordum ancak önce Almanya, daha sonra İsviçre’ye taşındım. Şu an İsviçre’de yaşıyorum. Her neyse hikayeme geleyim. 5 yıl önce ergenliğimin zirvesini yaşıyordum. Sabah akşam aklımdaki tek şey cinsellikti. Günde 2 kez mastürbasyon yapardım. Özellikle okulum meslek lisesi olduğu için kız yok denecek kadar azdı. O kızlarda pek […]

Komsumla bodrum katinda

Merhaba ben Almanyadan yaziyorum. 25 yasinda inanilmaz seks düskünü genc bir bayanim. Yalniz kaliyorum ve komsumla yasadigimiz güzel anlari yazmaya karar verdim. Komsum 30 yasinda, sporcu bir Alman. Cogu kez onunla yatmayi hayal etdim zaten, onu tavlamak icin en kisa elbiselerimi giyip balkona cikiyordum, beni görsün istesin diye. Oda zaten hep bir shortla geziyor evinde. […]

Sanaldan Gerçeğe

Merhaba. Ben 17 yaşında Nilay. Bu hikayeyi arkadaşlarım arasında bile anlatmadım ancak içimde tutamıyorum. Bir yere dökmek istiyordum, mecburen buraya yöneldim. 4 ay önce Facebook’ta tanımadığım insanlarla sohbet ediyordum. Genellikle yabancı kişilerdi. Dil geliştiririm diye sık sık yabancıları ekler sohbet ederdim. Günün birinde beni bir Türk ekledi. Gözümden kaçmış olacak ki kabul ettim. Sonra bana […]

yasli teyze torunu ve

Slm bn köyümde muhtarim yasim 47 bn dul kadinlara hastayim atesli olurlar köyde 62 yasinda dul bi teyze var birde 13 yasinda bi kiz torunla beraber yasarlar kocasi öleli bir yıl olmustu yanina gitti yaşlı teyzeye bi şeye ihtiyacin varmı ona neye ihtiyacın varsa bana çekinmeden söyleyebilirsin dedim.senin ihtiyaclarini gideririm dedim bana var muhtar oğlum […]

Suriyeli Herşeyimi Aldı

Selam herkese. Ben İstanbul Esenyurt’tan Nida. 29 yaşındayım. Esenyurt birkaç yıldır Suriyelilerin akınına uğradı, pek çok Suriyeli yaşıyor burada. Abartmak gibi olmasın Türkten çok Suriyeli var. Açıkçası ben Suriyelileri pek sevmiyorum ve burada bulunmalarını uygun bulan birisi değilim. Ancak konumuz o değil tabi. Bunlar ilk gelmeye başladığında burada ev sahipleri en dökük evlerini bile yüksek […]

Olgun komşum Fatma ablayı sikiş hikayem

Askerden yeni gelmiştim ve acayip abazaydım karşı komşumuz Fatma abla vardı 40 lı yaşlarda 1.60-65 boylarında kilolu koca memeli kocaman götü olan bir kadındı kilolu olmasına rağmen çok açık giyinirdi gezmeyi çok severdi bir kızı vardı onunda adı ilkaydı Fatma hemen her gün gezmeye giderdi giderken evinin anahtarını bize bırakırdı askerden önce Fatma abla anahtarı […]

Beni Büyüten Mahallelim Zorla Kocam Oldu!

Merhaba, ben Dilara. 28 yaşındayım. 16 yaşımdayken yaşadığım bu olayı biraz öncesinden başlayarak anlatmak istiyorum. Bu olayın beni getirdiği nokta hayatımı hala etkiliyor.Çocukluğumdan beri mahallemizin bir köşesinde televizyon tamiri yapan mahallede tanınan Fazıl amcaya sık sık uğrar, onun dükkanı önünde arkadaşlar ile oynardık. Mahallemizde herkes onu tanırdı. Herkese şeker verirdi. Hatta aileler çocuklarını kısa süre […]

Karımı Götten siktim

uzun zamandır aklımda Tek bir soru işareti vardı ve bunu bir türlü eşime söyleyemedim acaba bana götten verirmiydi cinsel hayatımız oldukça mükemmel derecede gidiyor ağzına veriyorum eline yüzüne amına her yerine hakimim ama sadece göt deliğini Çok merak ediyorum o yüzden buna bir açıklık getirmek istedim ve karıma dayanamayıp bunu itiraf ettim oda bana açıldı […]

Seks Hikayesi, Sikiş Hikayesi © 2017 Sex Hikayesi